Powered By Blogger

marți, 8 noiembrie 2011

Mi-am abandonat blogul din lipsa de timp si pentru ca vara inseamna aer,gradina,trandafiri,dar uite ca frigul ma obliga sa intru iar in micul meu atelier si implicit pe blog.Vacanta petrecuta in Italia-Roma_Vatican_Verona,mi-a luat o luna de pregatire-documentare inainte si o luna dupa.... ca sa-mi revin.Vizitarea punctului 0 al crestinatatii m-a coplesit ,Roma e fascinanta prin respectul pentru istorie si pentru combinatia intre antic si modern. Italia strabatuta in lung si lat m-a uimit de fiecare data si a devenit destinatia preferata.Trag nadejde sa-mi fac un obicei  din plimbarile prin Italia,acolo sunt persoane dragi si mai am multe de vazut!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Powered By Blogger
Related Posts with Thumbnails

Faceți căutări pe acest blog